NYA NAMN TILL MINA DJUR

Hej!

Här är mina bollysars namn och mina wobbysars namn.
Fast jag hade get några av dom dom namn förut fast dom namnen får bli efter namn hihi :P
Dom som jag aldrig döpte förut får inget efter namn men dom kommer att få det. Fast alla är en familj endå :) :P

Här är deras namn :P

Här är lile FLOWER efter namn (inget)




Och lile LIGHT efter namn GOLDYIE




Lile SMILY efter namn ORANGY





Lile EASTER efter namn (inget)





Lile DARK MOON efter namn (inget)





Och lile HEARTY efter namn LOVEJO




Och här är lile APPLE efter namn (inget)





Och lile TIGE efter namn TIGRO






Lile RAINEBOW efter namn COLOUER






Här är PINKY efter namn (inget)






Sista heter WATER efter namn (inget)




Det var alla namn.

Ha nu riktit skoj som Guld Panda :P

Hej då!

Hälsningar från             OCH OCH   :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0