DOM LEDSNA WOBBYSARNA :,(

Heej!

Ehhhh när jag kollade på kommentarer så skrev Louise (Lomise) att det är ledsna wobbysar vid wobby sjön.
och man ska leta efter näsdukar till wobbysarna.



Prata med han clownen kommer inte ihåg vad han heter hehe
Han säger så hära.



och näsdukarna finns inne i skönhetssalongen i sanframpu.



Pomis snött sig på den enna stolen så han ville inte sitta på den  HAHAHAHAHAHHAHAAA
och sen ska ni gå tillbaka till wobbysarna och trycka på dom så att dom blir glada
Sen ska ni prata med clownen och sen ska ni till kamaria.

(Jag har typ liksom blandat ihop alla bilder så jag har bara lite bilder)

Och det finns tre Kamarias så när ni kommer till slotts gården ska ni prata med den Kamarian som står där ute och prata med henne och sen när hon har prata klart så ska ni gå in till kamarias rum och prata med en Kamaria inte den som sitter på fotöljen men den som står upp.

Sen ska ni till Pandabeard som finns i pirat baren och prata med honom.

Och sen ska man vänta tills imorgon

/ Pomis














Kommentarer
Postat av: hemlikt........

Hej Pomis det finns bara tvÅ kamaria och dÄr hon stÅr det Är en terass Ciao sÖtiiisss P.s snÄlla skriv med mig i din blogg

2009-09-23 @ 16:55:20
Postat av: momo4

hej pomis jag bor i frÖvi ocksÅ vad heter han eller hon?snÄlla sÄg please

2009-09-23 @ 17:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0