ELOISE, AKVARIUM, O POKPETS.......O TACOS HAHA!!

Mums gott med Tacos:D

Hej föresten!:)


Just nu är Eloise sjuk så Eloise har inte hunnit att göra klart pokopets katalogen än:S
Det var synd:(
Hoppas att du kryar på dig Eloise;)

Och för att pokopets katalogen har blivit försenad så får man ett STORT fisk akvarium som tröst:):):)
Så hära ser Akvariumet ut ut.

  ← Man kan bara få det den hära veckan.

Jag har inte skrivit på några dagar för jag har mest varit med kompisar:)
Men nu ska jag försöka skriva varja dag;):)

Håll höj!! /Pomis

P.s Jag åt tacos idag:P:D!


Kommentarer
Postat av: 98__cool

tävling i min blogg

2010-04-18 @ 18:43:26
URL: http://coolamicaela.blogg.se/
Postat av: Lomise

Jag gillar de akvariumet :) De är så fint

2010-04-21 @ 07:49:36
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: SKOEN

HEEEEJ jag vill träffa dig kan vi ses vi kan ta en server där det inte är så många pandor eller många

2010-05-04 @ 18:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0