YETI UPPDRAGET DEL 1

Hej

Nu ligger yetin på stranden:O
Och vi måste hjälpa honom.
Han säger så hära.


Okej han vill alltså ha fisk vart ska vi hitta fisk då?
Jaa ja vet den gamla fiskaern har säkert fisk:D


Och en fladder mus har tagit hans fiskespö.
Och jag vet vart det finns en fladdermus;)


I 4-Boom grottan såklart.
Där är det ju en fladdermus ser ni?
Gå tillbaka till den gamla fiskaren.


Okej gå och gör nånting kul:D
Sen gå tillbaka till honom då har han fått en fisk:D
Okej gå tillnaka till yetin och ge han fisken.

Jaha då får man gå till resturangen och prata med pandan som står där.


Och jag möte Pomis_10 där okså:):):):D


Sen ska man hämta olivolja.
Den finns i skönhetssalongen.


Det var Pomis_10 som tipsade mig:D
Tack Pomis_10:D
Gå sen tillbaka till pandan i restrangen.


Åhh det är så tråkigt att vänta!:(

FORSÄTTNING FÖLJER.......................................

/Pomis P.s Vad tycker ni om min nya header???:D

Kommentarer
Postat av: Pomis_10

Jaa såklart att jag ville hjälpa till!!! och en sak jag tycker det ochså är tråkigt att vänta.Sen när man går tillbaks till nån sen måste man komma tillbaks igen och igen och igen zZZZZ xD Men vi ses Byebye Pomis Tio!

2010-02-18 @ 18:42:58
URL: http://Panfu.se
Postat av: MileyPand

Headern var snygg! hehe

2010-02-18 @ 19:47:08
Postat av: lollo

hedern var jätte snygg

2010-02-18 @ 20:28:23
URL: http://panfulollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0