POKOPETS DEL 6

Hi! pandas!:P


Här är fortsättningen av pokopets del 5:)
Gå till Bruno i resturangen i San franpanfu.



Han sa massor av andra saker med det blir ganska jobbigt att ta bilder på alla pratbubblor:P
Men iallafall!
Gå och tryck på ostkupan.



Då kommer det en gåta såhära står det.



Svaret är.



Och då klarar man gåtan!!!!!!!!!!!!!:D



Och sen får du chillichipsen:)
Gå till Eloise som är i Bonez flygplan.



Så mata pokopetsen fort och gå till den nya ladan!



Gå nu till Ladan.



Och Pokopets!!!!!!!!!!:D:D:D



Då säger Eloise så hära.





Gå tillbaka till Bonez flygplan.



Så sätt in skruven i flygplans motorn.



Då sätter motorn igång!!!!!!!:O





Sen säger Eloise att man ska gå iväg en stund.
Gå och gör nånting gå sen tillbaka till Eloise.



Tryck fort!!!!!!!!!!!!
Och då skjuts Bonez iväg till himmayala:)



Nu är pokopetsen räddade:)..........Pust..............:P
Det var allt


Kommentarer
Postat av: pompomkitty

hej hur tänder man ljusen?

2010-03-27 @ 09:57:18
URL: http://pompomkitty.blogg.se/pompomkitty/
Postat av: ehhe

hur många ljus ska va kvar 5 6 eller hur många?

2010-03-27 @ 10:09:52
Postat av: Pantam

Hej Pomis! Jag har ett problem på äventyret. När man ska skicka i väg Bonez så trycker man väl på knappen vid dörren? I så fall när jag ska trycka på knaksppen så går jag bara in i planet. Vad ska jag göra då?

Tacksam för svar! MVH Pantam

2010-03-29 @ 17:32:49
URL: http://kaniniss.blogspot.com
Postat av: discoa

Hej Pomis jag

har klarat rädda pokopetsen

men jag har inte fått en

pokopets en vad ska

jag göra?

2010-04-05 @ 17:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0