PRYL PACKET

Hej:)

Panfupan undrar hur jag fick den röda soffan i min trädkoja på panfu.



Joo nästan överallt i panfu så finns det kataloger.
Man köper sakerna från mobilen.
Dom ser ut såhära.

Och dom finns typ överallt:)
Och det finns massor av kläder o möbler.
Man får alltså trycka på det man vill ha.



Skicka PANFU ....<-- Koden
Till 72777
Glöm inte mellanrum mellan PANFU och koden.

Sedan kommer det ett sms till din mobil som det står nu kan du använda dina prlyar och Blablabla:D

Jag hoppas jag var till stor hjälp Panfupan:P


/Pomis

Kommentarer
Postat av: claire

for you

[img]http://kflfjblog.files.wordpress.com/2010/02/pomis.gif[/img]

http://kflfjblog.files.wordpress.com/2010/02/pomis.gif

2010-02-23 @ 00:16:20
URL: http://kflfjblog.wordpress.com
Postat av: jambo5

Hej pomis!

Hur fick du den första kojan?

Snälla berätta!

Jag vill jätte gärna veta och din koja var ursnygg!!!

Jag skulle också vilja ha en sådan!

Du kan väl komma till min koja någon dag!

/jambo5

2010-02-23 @ 09:08:21
Postat av: jambo5

POMIS!!!

Svara snälla!

Jag undrar hur du fick den första kojan och du kan väl komma till min koja?

föresten jag heter (på panfu)

jambo5

2010-02-23 @ 10:26:21
Postat av: stella17

Det är faktist bara dom som INTE är gp som kan se Prylpaket katalogen jag använde den när jag inte va gp det här är den första komentaren på din blogg

2010-02-26 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0