Det nya uppdraget

Hej!

Idag kom det nya äventyret.
Så hära ska du göra.

Gå till pandan i klipp salongen prata med Lili i klipp salongen.
Blablablablablablablablablablablablabla

När du har pratat klart med henne så ska du gå till piratbaren och hämta en deg som ligger på golvet.


Gå tillbaka till pandan när du har tagit degen och prata med hon Lili som är i klipp salongen.
Blablablablablablablaaa

Sen ska du gå till kiosken och hämta Marsipanen.



Sen ska du gå till Lili igen och prata med henne.
Blablablablablablablablablablaaaa

Sen ska du gå till glass baren och hämta grädde.



Sen tillbaka till den pratande Lili som säger
Blablablablablablablabla :P

När du har pratat klart med den iriterade pandan så ska du gå till Penny i bibloteket.
Så säger hon



Då ska du gå till sport hallen och hämta pennan.



Sen ska du till den iriterade pandan och prata med henne.
Blablablablablablablablablablablablablablablablaaaa

Och sen tillbaka till Penny.
Då säger hon



Sen ska du till den iriterade pandan och prata med henne
Blablablaa åhhhhhhhhhhhh nu struntar jag i Blablablaa :D

Då ska du till bolly affären och kolla efter färgat papper.



Sen ska ni till ni vet (Den iriterade pandan) :D :D :D
och när hon har pratat klart så får ni en sån hära PARTY HATT :)




Tjoo hoo

Och imorgon så kommer det var fest i resturangen för att Ella o Max ska komma tillbaka till panfu :)
Så missa inte det.

Och jag har inga bilder på sakerna som man ska ta efter som att jag gjorde uppdraget fört sen gjorde jag inlägget så jag ska tänka på det nästa gång ;P

P.S Blablablablaaa



/ Panfupandanpomis














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0