FORTSÄTTNINGEN AV UPPDRAGET MED YETIN DEL 3

Hej:)

Här är fortsättningen av Yeti uppdraget:)
Hoppas att man inte måste vänta en dag och sådära:S

Men okej gå till Kamaria då får du nyckeln:)



Gå till omklädnings rummet och öppna skåpet:O



Men för att gå in så måste man ha en pusselbit.



Jag frågade badvakten och han sa att Penny hade sagt att hon hade hittat en pusselbit i hennes böcker så gå till bibloteket.

På vägen till Bibloteket träffade jag Pomis_10:P:D

Men den försvunna pusselbiten ligger på bordet i bibloteket.



Okej ta pusselbiten och gå tillbaka till ingången i omklädningsrummet.

Då ska man pussla ihop en bild jag han inte ta en bild på den innan jag klarade den:S
Men då kommer man in i ett rum:O



Pusslet ser typ ut som den dära gråa bilden som pomis tittar på.

Men om man går och klickar på dörren så kommer det fram frågor.



Här är dom rätta svaren:)






Och den sista är vad Panda heter på latin och det är den första.

Sen går hela rummet upp till ett berg.



Tryck på den saken som ger ström till hårtorken.
Så ser det ut såhära.



Gör så att det står Room.
Då får man en trädkoja:):):):):):D:D:D:D:D:D

Snygga vaa!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D



Asså Panfu äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D

Okej sen ska du slå in koden STOP så stängs den av:):D

Gå tillbaak till Yetin och berätta det:)



Yetin behöver sy tråd och en lång pinne för att göra en flotte så att han kan åka tillbaka till sin familj.
Och sakerna finns.

I ponnyhagen.

Och sy tråden o tyget finns hos Lili i skönhetssalongen



Sen ska man vänta en dag till för att Lili ska hitta en bra tyg.

FORTSÄTTNING FÖLJER.............

/Pomis

Kommentarer
Postat av: Malin

Men när jag gick till skönhetssalongen så var ej lilli där hjälp mig snälla!

2010-02-21 @ 01:11:35
URL: http://coolamalinbloggse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0