DET MYSTISKA SAMTALET DEL 4

Hej

Idag finns smulorna i staden.






Kolla! En igloo ritning:O
Och ni kanske kommer ihåg att det var en igloo i djungeln för inte så länge sen:P
Och det var juu .... ...... som gjorde igloon:P
Okej gå till Kamaria och prata med henne.



Okej! Skriv Carl i chattrutan.






Okej! Gå till bibloteket.



Och sen pratar Carl blablablabla "Förlåt" blablablabla!!!!!
Och som förlåtelse får man en dektektiv kostym o hatt:):):)




Nu var det uppdraget över..........pust................:P:D

Håll höj!:P

/Pomis

Kommentarer
Postat av: Bella

Oj förlåt Pomis...

:chock: :| :( ;( :|

Hmm... förlåååååååååååååååååååååååååååååt

Emm i äventyret tängte jag typ inte på att det var en iglo, Tängte typ bara på morot=morotssoppa=pompoms! Hihi!!

hehe...

//B e l l a :D

2010-03-14 @ 15:25:08
URL: http://panfubella.blogg.se/
Postat av: MajaBaja

Tack tack! Det hjälpte mig jag typ kunde inte hitta ledtråden! Tack Pomis!



Nagra inläg under har du skrivit i kommentarerna att du ska svara på frågor. Ska man fråga här i kommentarerna? Om det är så så är min fråga Vilken sida man går inte på för at göra en blogg?

Från Maja

2010-03-14 @ 15:32:30
URL: http://www.clubpenguin.com
Postat av: Bella

förlåt Pomis!! :) :D

(kommentaren innan jag skrev så råkade jag göra denna smilies: :chock: men jag menar :oops: )

:oops:



hihi!! Hehe!!

//Bella (menar :oops: ) :D

2010-03-14 @ 15:41:19
URL: http://panfubella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0