POKOPETS DEL 3

Hej:)


Den hära veckan får man en Welcome skylt i nyhetsbreven:):):)
Den ser ut så hära!



Och nya kläder:P



Och nu kan man besöka Bonez flygplan:O:):P





Och gå in i flygplanet.



Då ser det ut så hära:O


Och pandan säger.



Okej gå till Kamaria i slottet.



Okej gå tillbaka till Bonez plan.





Okej gå till den hemliga skogen!



Okej man ska hålla in musknappen så får man paddsläm:S
Bläääääääääääää!
Gå tillbaka till Kamaria o Eloise o ge Kamaria paddslämet.



Okej gå till stranden!
Och ta sedan stjärörterna.



Gå sedan tillbaka till Kamaria o Eloise o ge Kamaria stjärörterna.



Gå till den karibiskastranden.



Okej:) Gå tillbaka till Kamaria o Eloise.



Åhh sen får man vänta en dag;(;(;(

Och man kan gå in i pokopetsladen:D





Och jag träffade Pontarn på panfu idag:)



Hejhej:P

Håll höj!!!!:P

/Pomis

P.s Min gammel mormor gick bort för några dagar sen;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(;(
Så jag är så ledsen;(;(;(
Då kanske ni förtstår varför Pomis är ledsen på bilden;(
Jag är det okså jätte ledsent;(;(;(


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej;(

Det var tråkigt att höra .

Min farmor och farfar är döda;(

2010-03-24 @ 17:13:28
Postat av: Yennapenna(alva på ricktit)

hej jag vet hur det känns min hamster kurt avlivades i februari 2009.Jag grät i två månader

2010-03-26 @ 19:33:28
Postat av: Pomis

Ushhhh!!!!!!!!!

Va tråkigt;(;(;(

Det är INTE kul alls;(



/Pomis;(

2010-03-26 @ 20:34:29
URL: http://panfupandanpomis.blogg.se/
Postat av: spacecraft99

tråkigt att höra

//space

2010-03-28 @ 12:45:37
URL: http://panfuparet.blogg.se/
Postat av: Tilde

Usch min tidigare hund lasso dog förra året han hadde varit ossmig i hela mitt liv det är jätte tråkigt när nån dör. :( :( :(

2010-04-03 @ 19:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0