JIPPE OCH LITE BUUUUU

Hej!

Idag när dom stora trädkojorna kom ni vet dom med tre rum. Exakt när jag loggade in och gick till min koja och öppande katalogen där man köper dom så gick mitt GP slut  ÅHHHHHHHHHHHHHH. Fast kanske skulle få bli GP igen.
Föresten den hära veckan kommer det en mega special överaskning i prylmaskinen så håll utskick!
Och det har kommit nya kläder.

  
  Så hära ser dom ut. Inte så värst fina va!!!

  Här är bilderna på dom nya trädkojorna! Fast dom ser inte ut som på bilerna på panfu bloggen eller hur! 
  Titta

P.S Dom små bilderna är ifrån panfu bloggen! :P


 
           
                                                                                                                                                                  



    Det är ganska mycket skillnad eller hur!! :P

    Och jag har en överaskning det är Gp dag på fredag. BRA VA! :P

    Hej då ska vara med en kompis nu

   / Panfupandanpomis














Kommentarer
Postat av: Anonym

vem var kompisen hahahaha :P

2009-08-24 @ 15:16:54
Postat av: hampus bruzelius

asså det var jag som skrev det där :P

2009-08-24 @ 15:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0