FIBERBREDBAND

Hej :(

Jag kan tyvär inte ha bilder i mina inlägg nu:(:(
Efter som att vi har fått fiberbredband hemma och det gör så att det går mycket fotare:)
Men min dator går det inte att gå in på internet på nu men det kommer jag kunna gör snart:)
Men jag vet inte hur länge.
Men på pappas dator nere i källaren så kan jag inte ha bilder på mina inlägg för att när jag trycker på ladda upp bild så händer det ingenting så ni får nöja er med texten ett tag :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

/Pomis :(:(:( 

Kommentarer
Postat av: Lomise

Oj, vad synd :( Men du kan ju kanske "måla" du vet när man gjör sohär

__$$$$$$$___

___$$-$$$-$$__

__$$$$$$$$$$$___

___$$=====$$$__

__$$$$$$$___

Fast jag suger på de som du ser :P

2009-12-21 @ 10:08:41
URL: http://lomise.blogg.se/
Postat av: Lomise

Nej, den var snyggare i kommentarrutan

2009-12-21 @ 10:09:46
URL: http://lomise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0