Demi lovato och Selena gomez

Hej!

Kolla världens bästa låt :)



Jag har en jätte bra nyhet att jag kanske får ha en tävling om ett guld packet till panfu.
Men isåfall måste jag få ert lösenord och man måste ha msn för att det är ju inte så bra att skriva ert lösenord på en komentar då blir det ju inte så bra för då kan ju andra se lösenodet och man vet ju aldrig vad dom kan göra. Men om jag får ha en sån tävling så ska jag inte gå in på eran panda och vara dum det tänker jag aldrig göra.
Alltså om nån av er vinner så skulle jag aldrig vara dum jag lovar.
men det är ju om jag får ha en sån tävling men det är nog 20 % av 100 hehe men vi får see

men lyssna nu på låten :)
Den är jätte braaaa :)

BYE BYE SEEYAA
/ J0nT!sss

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men logga aldrig in ppå min panda!

Om du ska ha en tävling.

2009-09-06 @ 11:17:33
URL: http://panfulinnea.blogg.se/
Postat av: flippflopp3

THIS SONG IT´S VERY GOOD!! JAG HAR SJÄLV TRÄFFAT DOM DET VAR JÄTTE ROLIGT!!:):D JAG FICK KRAMAR OCH DERAS AOUTOGRAF!!! SES

2009-09-06 @ 11:22:30
Postat av: spacecraft99

du brehöver inte veta lösenodet

dukan gu ge atrevering koden till vinnaren eller

2009-09-06 @ 11:37:14
Postat av: Milina

Hejsan, den låten är faktiskt jätte bra det vet ju alla typ...:D

2009-09-06 @ 11:39:03
Postat av: Linnea

Förlåt, men låten är inte så bra, men deras röst är jätte bra, låten är ganska bra den får: ★ ★ ★ ★!!!

2009-09-06 @ 12:00:13
URL: http://panfulinnea.blogg.se/
Postat av: pomis

Nej Spacecraft99 för jag vet ju inte om du trycker på aktiverings koden hela tiden och då kommer den försvina pengar från mig så det kan du glöma.

2009-09-06 @ 14:01:35
URL: http://panfupandanpomis.blogg.se/
Postat av: pomis

Linnea, Om du skulle vinna och jag skulle få ditt lösenord så skulle jag aldrig gå in på din panda och det skulle jag inte heller göra på nogon annans panda för det är inte snällt och jag är ingen dum typ men en sak om t.ex du skulle vinna så skulle du ju kunna byta lösen efter att jag har gett dig GP så kan man ju okså göra men jag vet ju inte ennu om jag får ha en sån tävling. Men jag hoppas det :)

2009-09-06 @ 14:33:53
URL: http://panfupandanpomis.blogg.se/
Postat av: Linnea

Okej Pomis, men jag är så rädd att någon ska gå in på min och byta om kläder på mig, möblera om min koja och det. Men jag tror på dig. :)

2009-09-06 @ 14:59:43
URL: http://panfulinnea.blogg.se/
Postat av: spacecraft99

okej

2009-09-06 @ 15:31:47
Postat av: Momo4

Hej Pomis min e-postadress är [email protected]

ses



MvH/Momo4

2009-09-12 @ 11:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0