MINA KOJORRRRRR :D

Hej Hej

Linnea (Sala) ville att jag skulle visa mina kojer på dom olika spelena (panfu,pandanda,club penguin)
Och här är dom. Men det blir inte så kul i slutet hehe.
men här är dom.

TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :P



Pomis. Vist är min träd koja finara än dom andras :)

Pomis1. Nej min är finare :P

Smoothie100. Vad är det som händer (Smoothie100 nyss vaknat)

Pomis1. Pomis säger att hans koja är finare än våra :(

Smoothie100. Okej! god natt ZZzzzzZzzzzZzZZzZzzZzZzZZZzzzz

Pomis1. Förädare

Pomis. Hahaaa :D :P

Pomis1. Men här är min koja oj jag menade igloo



Pomis1. Här min igloo inte koja men det är inte så mycket saker i den för att jag blev typ medlem för tre eller två dager sen.

Pomis. Mmmmm jätte fin, inte.........blääääääääääääääääääääääää :D

Smoothie100. Sluta bråka jag försöker sova ju ZZzZZzZzzZzZzZZZZZzzzzz

Pomis1. Tyst, Smoothie100 hör du inte att Pomis och jag har ett bråk på gång

Smoothie100. Nej, För att jag försöker sova juu ;)

Pomis1. Åhhhhhhhhh

Pomis. Men min koja är finast :P

Pomis1. Nähä min är det

Smoothie100. Tysta nu här är min koja XO ZZzZzZzZzzZzZzzz




Smoothie100. Fin vaa?

Pomis. Min är finast

Pomis1. Nej, min är

Pomis. Nehe

Pomis1. Joho

Pomis. Nehe

Pomis1. Joho


Smoothie100. Men åhhhhhhh nu har vi en röstning om vems koja som är finast
jag är ordförande nu börjar röstningen

MIN ÄR FINAST, GOD NATT ZZZZZzzZzzZzzzZzZzzzzzzzZzZZzZzZZZZZZZzzzzzz

Pomis. XO

Pomis1. XO

Pomis. Jaha

Pomis1. Mmmmm

Pomis1. Men han bestämde inte ett pris ju Hmmmmmmmmm

Pomis. Jag vet, priset blir en kall hink med is i ansiktet HAHAHAAAAA

Pomis1. Okej, vi gör det imorgon på morgonen

Pomis. Jaa god natt

Pomis1. Jaa god natt XD

SLUT

Vist var den kul haha
Men nu måste jag gå ska spela C.p
Hej då
Ha det så bra

/ Pomis, Pomis1, Smoothie100

Smoothie100, P.S Dom vet inte att jag sover över hos en kompis hahahahahahaahaa








Kommentarer
Postat av: Linnea

Alla, kojor är lika fina! :D

Hahaha, bra!! xD

Det var rolig saga! lol! xD

2009-09-07 @ 19:27:49
URL: http://panfulinnea.blogg.se/
Postat av: pomis

mmm XD

2009-09-07 @ 19:50:15
URL: http://panfupandanpomis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0