POMPOMS 15/9 (Jag fyller idag :) )

Heeej :)

Idag så kom Carl Caruso till panfu för att hitta sina bort sprungna pompomsar.
Och på söndag så ska man få priser för hur många pompomsar man har hittat.
Priserna

3 st pompoms en bakrund.

6 st pompoms en byrå till din trådkoja.

10 st pompoms en mystisk skulptur.

Det var alla sakerna.

Nu ska jag göra läxorna.
/ Pomis

P.S Idag funkar level maskinen och jag kom upp till level 39 :)
<-- Ser ni att det ser ut som blod på pomis hals. Oooooo Bläääääääääää :O
Och pompomsarna är inte på samma ställe hela tiden så dom typ går runt lite var som helst.
men jag hittade dom i

.Djungeln
.Vulkanen
.Poolen

Herråå :)



Kommentarer
Postat av: Alicia

grattis på födelsedagen!!!!!!!

2009-09-16 @ 15:15:34
Postat av: pomis

Tack :)

2009-09-17 @ 07:20:00
URL: http://panfupandanpomis.blogg.se/
Postat av: Sofie Gustafsson - En av livets äkta poeter

Grattis =)

2009-09-17 @ 07:39:43
URL: http://emosuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0