SVAREN PÅ NÅGRA FRÅGOR

Hej

Här är svaren på några frågor;)

Lollo undrar hur man får en Iphod på sin blogg?
Så hära gör du Lollo.
Gå in på http://www.mixpod.com

1: Gör en Iphod.

2: Gå in i stilmallen.

3: Leta efter kodavsnittet <div id="side">

4: Klistra seden in koden till Iphoden under <div id="side">

Sen får du spara och seden kolla hur det blev;):)

Där klistrar du sedan in andra saker som du vill ha.




Pomis_10 undrar hur man gör smileysar på Panfu bloggen + min blogg.

Här är teknen för alla smileysar på panfu bloggen.



Det kan vara så att visa av dom hära smileysarna kan man inte ha på panfu bloggen men det finns en till som är grön och jag vet inte vad den heter tyvär :(

Om jag har glömt någon fråga så skriv gärna en kommentar;)

MVH Jontis;):)







Kommentarer
Postat av: Pomis_10

Heeeeej pomis tack för att du svara på min lilla fråga jag ska försöka på panfubloggen nu ses!!

2010-01-21 @ 16:37:58
URL: http://Panfu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0