NYTT ÄVENTYR

Hej:)

Nu ska jag skrvier om det nya äventyret:)
Och det startar på stranden.







Okej man ska alltså hämta ett rött äpple. (Jag tog inte en bild när han sa så)
Äpplet finns i stallet.



Gå tillbaka till han och ge honom äpplet.



Okej gå tillbaka till stallet och hämta ett grönt äpple.



Gå tillbaka till honom och ge han det gröna äpplet.



Och den största blomman i panfu är ju dem rosa blomman i djungeln.



Gå tillbaka till honom och ge honom pollen från blomman.



Okej flaskan finns i disco hallen.



Okej ge flaskan till han på stranden.



Okej gå och gör nånting kul som spela nåt spel eller nånting:P
Gå tillbaka till honom sen.



Okej kasta lemonaden på sjukhus dörren:S
Det var lite konstigt att kasta en lemonad flaska på en sjukhus dörr:S?
Jaja kasta den på sjukhus dörren



Och sedan kan man gå in:D



Och sen säger han tack och Blablablaaaa.
Och visa saker i sjuk huset rör på sig:P








Och jag träffade Spacecraft99,duncen, o Blommen300



Spacecraft99 har blivit GP:D:D:D
Kul space!!!!!:)

Och idag får man en blommtavla ifrån Pryl-maskinen:)



Så hära ser den ut.



Håll höj

/Pomis

Kommentarer
Postat av: Dijamant

hon heter faktist Blomman .jag känner hon påriktigt

2010-03-03 @ 21:37:41
Postat av: Pomis

Förlåt att jag skrev fel dåååå!!!!!!!!!:S



/Pomis

2010-03-04 @ 15:28:32
URL: http://panfupandanpomis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0